1. Ziua hoteliera incepe la ora 18:00 (ora la care se poate ocupa camera/check-in).
2. Ziua hoteliera se termina la ora 12:00 (ora la care se elibereaza camera/check-out).
3. Eventualele prelungiri sau late check-out se vor anunta la receptie cu cel putin 24 h inainte si se vor asigura in functie de disponibilitate si sunt contra cost.
4. Hotelul isi rezerva dreptul de a alege pentru dumneavoastra etajul, tipul si pozitia camerei in functie de disponibilitatea de la data sosirii dumneavoastra.
5. Solicitarile turistilor de a beneficia de camere alaturate, la etaje superioare sau pentru un anumit tip de camera (matrimonial,twin), nu se pot confirma pana la momentul alocarii camerelor. Aceasta solicitare poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea.
6. La cazarea oaspetilor in hotel este obligatoriu sa prezentati urmatoarele documente: voucher sau bilet de odihna si tratament, BI/CI, pasaport in original si copie dupa certificatul de nastere al copiilor.
7. Accesul la piscina hotelului este GRATUIT NUMAI PENTRU CLIENTII COMPLEXULUI. Sezlongurile sunt gratuite si oferite in limita disponibilitatii.
8. Folosirea prosoapelor si a lenjeriei din dotarea camerei este strict interzisa in alte scopuri (pentru piscina/plaja)
9. Servirea micului dejun se face intre orele 7:00 – 9:30h. Micul Dejun se va servi in regim bufet pentru minim 40 de persoane, in caz contrar micul dejun se serveste in regim continental(mic dejun fix).
10. Este strict interzis sa se faca pachete din preparatele servite la micul dejun, micul dejun inclus se serveste doar in incinta restaurantului de la etajul 1.
11. Servirea meselor (pranz si cina) se face in sistem de card valoric. Cardul se va elibera de la receptia hotelului in ziua cazarii si se poate fii folosit incepand cu prima zi de cazare si pana in ultima zi dar nu mai tarziu de ora 12:00. In cadrul restaurantului cat si al terasei se poate achita si cu numerar sau card bancar.
12. In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu tinuta decenta, fara obiecte si accesorii de plaja.
13. Bauturile si preparatele culinare comandate vor fi servite exclusiv in saloanele, terasele restaurantului, respectiv barul piscinei.
14. Hotelul își rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.
15. Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute la piscina si in camere (furturi de obiecte, obiecte uitate). Este recomandat ca bunurile de valoare sa fie pastrate in seiful de la receptie.
16. Turistul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea in aceleasi conditii la plecare. Eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de turist.
17. Nu este permisa introducerea si folosirea in camere de aparate electrocasnice (cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, plita electrica si alte aparate electrocasnice de acest gen).
18. Pentru siguranta dumneavoastra si a celorlalti turisti este interzis lasarea cardului pentru curent, in dispozitiviul (fanta) special pentru electricitate, atata timp cat nu este nici o persoana adulta in camera.
19. Este interzis accesul oaspetilor suplimentari in hotel fara acordul receptiei si fara a se legitima cu un act de identitate.
20. Iubim animalele dar nu este permis accesul cu animale de companie in hotel. Hotelul are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.
21. Conducerea Hotelului se obliga ca, in cazul in care, datorita unor situatii neprevazute nu poate onora rezervarea confirmata, sa ofere cazare turistilor in aceleasi conditii la alta unitate de cazare, diferenta de cost suportand-o hotelierul.
22. Nu se accepta decomandari/modificari la rezervarile efectuate prin programele Early Booking( inscrieri timpurii). Astfel, pentru anularea/renuntarea la pachetele de servicii rezervate prin acest program, penalizarea este de 100% din valoarea pachetului.
23. La predarea camerei turistii au obligatia sa restituie la receptie telecomanda de la aerul conditionat, cheia impreuna cu cardul de curent si cardul de masa (dupa caz). Hotelul dispune de camera speciala de bagaje.
24. Nerespectarea regulamentului hotelului duce la refuzarea prestarii de servicii catre oaspetele in cauza (neasumarea raspunderii pentru restituirea diferentei de valoare a sejurului). Hotelul isi rezerva dreptul de a-si selecta oaspetii.
25. Acest regulament poate suferi modificari fara o notificare prealabila.